Avatar billede juicesworld Nybegynder
21. september 2009 - 12:50 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kode til indsættelse af flash som ikke giver advarsler??

Hej

Jeg sidder og bakser med en firma hjemmeside, jeg vil gerne lave det øverste logo  om til en flash animation der bare kører oppe i toppen, jeg har lavet flash animationen den er skam ganske fin. Men det virker ikke særlig professionelt at der kommer en advarsel omkring et muligt farligt objekt hvis man er førstegangsbesøgende, jeg har prøvet lidt med embed og prøver på nuværende tidspunkt følgende kode. Er der en der kan give mig et konkret svar på hvilket kode stykke jeg skal bruge så animationerne bare loader uden advarsler? Lissom fx denne side,
http://www.mono-1.com/monoface/main.html

Jeg kan se han har brugt en form for javascript på den her men er der nogen der kan give mig noget info om hvad pokker jeg kan gøre her?
Avatar billede juicesworld Nybegynder
21. september 2009 - 12:51 #1
Glemte lige at indsætte koden jeg bruger, den virker jo fint nok men jeg vil gerne af med den møgirriterende advarsel der virker skræmmende for folk der ikke har så meget forstand på det.

<embed
  src="topflash.swf"
  width="760"
  height="114"
  allowscriptaccess="always"
  allowfullscreen="false"
  wmode="transparent"
/>
Avatar billede juicesworld Nybegynder
21. september 2009 - 12:58 #2
Jeg ved ikke om det relevant men jeg bruger css og den er inde i en div boks, dvs. den ser vel i realiteten sådan her ud, men så vidt jeg ved har det ingen indflydelse på advarslen..

<div id="toplogo">
<embed
  src="topflash.swf"
  width="760"
  height="114"
  allowscriptaccess="always"
  allowfullscreen="false"
  wmode="transparent"
/>
</div>
Avatar billede Qwalk Nybegynder
21. september 2009 - 13:06 #3
<object type="application/x-shockwave-flash" data="din/sti/skrives/her.swf" width="100" height="100">
<param name="movie" value="din/sti/skrives/her.swf" />
</object>

Den skulle gerne virke.
Avatar billede juicesworld Nybegynder
21. september 2009 - 13:30 #4
Ja har lige prøvet og får samme advarsel, har også prøvet med den kode snippet før, hvad kan det være der ellers gør det? jeg har intet andet end simpel html/css kode på siden og flash filmen har slet ingen kode det er en meget meget basic animation??
Avatar billede Qwalk Nybegynder
21. september 2009 - 13:32 #5
Prøv at give mig URL'en.

Hvis du kører og tester siden lokalt popper der tit advarsler op, specielt i IE. Prøv at lægge siden online, og lad mig se om jeg får den advarsel. For det lyder besynderligt.
Avatar billede juicesworld Nybegynder
21. september 2009 - 13:35 #6
Hm ja jeg har faktisk ik uploadet den endnu, prøver lige og poster noget link hvis den stadig gør det.
Avatar billede juicesworld Nybegynder
21. september 2009 - 13:37 #7
Ved du hvad, det virker sørme efter upload, jeg bukker og takker mange gange og insisterer på du lægger et svar :)
Avatar billede Qwalk Nybegynder
21. september 2009 - 13:52 #8
Jeg har selv oplevet det flere gange. Windows går ofte ind og blokerer for interaktivt indhold når du kører tingene lokalt.

Glad for at kunne hjælpe.

//Qwalk
Avatar billede simm Nybegynder
21. september 2009 - 18:54 #10
æhh.. forkert link.. det her er det rigtige:
http://code.google.com/p/swfobject/

Med SWFObject undgår du kasser omkring dine Flash/Java-objekter