Avatar billede ghost1026 Nybegynder
23. september 2009 - 23:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Implementere youtube video på eget private website

Jeg har søgt googles API igennem under Youtube i flere dage nu uden held - forhåbenlig der er en kvik sjæl herinde der har et svar der kan bruges.

Jeg er i gang med at bygge et lukket website hvor man skal logge ind for at komme til sitet. Derfor ville jeg også gerne at min uploadede Youtube videoer var "låst" til mit site og kun dem der har adgang til mit site ville kunne se de youtube videoer.
Som jeg har kunnet læse det er der ingen af de tre authentication metoder der passer til min "case" (AuthSub proxy , OAuth, ClientLogin authentication ) - fordi jeg gerne ville at hvis man var på mit site skulle der på en eller anden måde ligge en Token eller lign der fortalte at brugeren ville have adgang til at se videoen , så man ikke skulle tvinge brugeren til at logge på youtube først før de kunne se videoen.
Dvs at all brugere i princippet kørte på den samme youtube account helt automatisk. Det skulle jo så samtidig være sådan at se ikke kunne se brugernavn og PW på den bruger, da jeg jo ik ville være interesseret i at de kunne redigere i min youtube account.
Forslag velkomne

Koden skulle laves i enten javascript/ajax eller .net, men mindre relevant, da det mere er princippet i hvordan det skulle fungere.

vh Brian J
24. september 2009 - 08:24 #1
Jeg tror dine vidoer vil blive tilgængelige for hele verden hvis du uploader dem via youtube.
Avatar billede ghost1026 Nybegynder
24. september 2009 - 10:43 #2
Jeg ved man kan lave videoerne private, så det var også mere hvis man på en eller anden måde kunne sørge for at mit site automatisk loggede ind med min konto når en bruger kom ind på mit site..
Avatar billede c0ld1mp Nybegynder
28. september 2009 - 15:30 #3
lyder godt nok specielt, men hvis du siger man kan lave videoerne private, burde du nok lave en dummy account, som er ven til den account hvor videoerne ligger, der osse kan se videoerne. Men du vil stadig have nogle sikkerheds problemer der angående med din dummy, men dine videoer er i det mindste sikret.
Avatar billede ghost1026 Nybegynder
27. oktober 2009 - 21:36 #4
lukker tråden