Avatar billede vialli09 Praktikant
30. september 2009 - 23:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gemmer ikke autologin

Har problemer med Explorer 8, der ud af ingenting, er stoppet med at gemme min autologin på diverse hjemmesider. Har prøvet at slette min temp. filer og mine cookies, desværre uden held. Nogen der har en løsning?
Avatar billede jonner40 Nybegynder
01. oktober 2009 - 09:05 #1
Har du fået aktiveret "inprivate browsing" under funktioner
så gemmer den ingen ting
Avatar billede vialli09 Praktikant
01. oktober 2009 - 15:04 #2
Inprivate er ikke aktiveret
Avatar billede jonner40 Nybegynder
01. oktober 2009 - 22:13 #3
Klik på "Funktioner" knappen på menulinjen og klik derefter på Internetindstillinger. Klik på "Indhold" fanen og find derefter "Autofuldførelse" position og derefter klikke på knappen "Indstillinger". Sørg for, at der er et flueben i boksen ud for "Brugernavne og adgangskoder i formularer".Du kan også vælge markeringen i feltet ud for "Spørg før du gemmer adgangskoder
Avatar billede vialli09 Praktikant
01. oktober 2009 - 23:31 #4
@jonner40:

Den funktion virker.

Problemet er hvis jeg sætter flueben i en hjemmesides "gem login" funktion, så bliver det ikke gemt til næste gang, jeg bruger den pågældende hjemmeside.
Avatar billede vialli09 Praktikant
07. oktober 2009 - 02:26 #5
Geninstallerede explorer og nu virker det.

Tak for jeres indput!