Avatar billede remo27 Nybegynder
12. oktober 2009 - 23:26 Der er 5 kommentarer

hjælp til at finde bestem hjemmeside når man googler.

Jeg er webmaster på hjemmesiden www.dengronnestue.dk

Kunne godt tænke mig når man googler blomsterbutik Kolding så kom
denne hjemmeside frem.

Jeg har prøvet med at sætte meta-tags ind, hvad gør jeg lige forkert.
Avatar billede emoduldk Praktikant
12. oktober 2009 - 23:32 #1
Lad "blomsterbutik i Kolding" indgå i teksten på selve siden. Altså default eller index filen.

Derudover kan du overveje at lade det indgå i titlen. Her skal du rette i følgende tag
<title> ..... <\title>

Vær dog opmærksom på, at det naturligvis ikke slår igennem før google har været forbi din side igen og dermed opdateret de ændringer du har foretaget.

Det gælder også eventuelle ændringer i Meta Tag for søgeord!!
Avatar billede jonner40 Nybegynder
12. oktober 2009 - 23:33 #2
Det tager tid at få sin side højt op på google ,et trick er at jo flere der linker til din side jo mere vigtig tror google at den er
du kan også tilmelde den en masse søgemaskiner hjælper også lidt
men ellers er det tålmodighed eller betale et firma for at få en højere placering i google
Avatar billede emoduldk Praktikant
12. oktober 2009 - 23:44 #3
nu tror jeg ikke at "blomsterbutik i Kolding" er den kombination der er mest run på. Start med at foretage de ændringer jeg har foreslået og vurdér så hvor du havner før du foretager yderligere google optimeringer!
Avatar billede justrace Novice
13. oktober 2009 - 01:27 #4
Ja det ser jo ikke for godt ud. Spørgsmålet her ligger på side 2 på google og din dukker ikke op på de første 19, når man googler "blomsterbutik i Kolding".  :)
Avatar billede antispam Nybegynder
15. oktober 2009 - 01:20 #5
Hej

Indledningsvis vil jeg sige, at du giver dig selv et unødigt problem, når siden er opbygget som "frameset".

Uanset hvor fine dine underliggende sider er rent visuelt og teknisk set, vil søgerobotterne sjældent finde alt det værdifulde på dine underliggende sider, når det drejer sig om "framset".

Prøv at validere hjemmesiden angående den tekniske kvalitet - det som publikum ikke ser, når de er på siden. Du kan tjekke siden som angivet under efterfølgende link.

http://www.eksperten.dk/spm/889500#reply_7469048