Avatar billede burzum Nybegynder
19. oktober 2009 - 20:13 Der er 2 kommentarer

Program, der kan lave en to-liste til opslagstavlen

Hej alle

Jeg søger et program, der kan lave nogle ugentlige/månedlige rutiner på flere medarbejdere. Dvs., jeg skal bare kunne sige "denne ting skal gøre hver tirsdag og fredag, den skal skifte mellem alle 4 medarbejdere", "denne opgave skal ordnes hver fredag af denne medarbejder i en hel måned" osv.

Findes der et sådan program, der kan organisere? Eller skal jeg frem med de helt store Excel-formler? ;-)
Avatar billede Slagterhunden Nybegynder
19. oktober 2009 - 21:13 #1
kan en ganske alm kalender ikke ordne det for dig? ved at kalenderen i en nokia kan sættes til at have en påmindelse til fast hver uge eller fast hver måned eller år
Avatar billede burzum Nybegynder
19. oktober 2009 - 21:19 #2
Hej Slagterhunden

Det er lidt mere omfattende end som så. Jeg skal have et program, der kan organisere arbejdsopgaver. Dvs. jeg skal kunne lave en opgave, der hedder "arbejdsopgave 1". Den arbejdsopgave skal derefter indgå på alle (eller måske kun mellem 2) medarbejdere, 2 gange om ugen. Altså de skal skiftes.

Ud over det, skal jeg kunne organisere ift hvem der er på arbejde i hvilke tidsrum.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester