Avatar billede anddk Praktikant
25. oktober 2009 - 17:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

repeater efter repeater

Har et trådløs netværk med et LinkSys access point og en LinkSys Wireless-G Range Expander (WRE54G)

Det kniber lidt med dækningen så jeg har overvejet at købe en repeater mere, men vil det fungere ??

Altså: access point -> repeater -> repeater.

Desværre er der ikke trukket kabler rundt i bygningen, så det er ikke sådan lige muligt at flytte access pointet.
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2009 - 21:46 #1
burde kunne lade sig gøre, men kan ikke være sikker
Avatar billede anddk Praktikant
01. november 2009 - 16:52 #2
Det var en underlig fejl, strøm af og på, så fungerede det igen og rækkeviden var super.