Avatar billede milo Nybegynder
26. oktober 2009 - 11:49 Der er 6 kommentarer

PHP/mysql host med mssql funktioner

Hej,

Er der nogle der kender en webhost, der tilbyder php/mysql hosting, men samtidig har mssql funktionerne compileret med i php installationen, og tillader forbindelse til en ekstern mssql db?

På forhånd tak.
Avatar billede milo Nybegynder
26. oktober 2009 - 11:59 #1
Pt. er det eneste jeg har kunne finde, en vserver hos pil.dk, til 1.000 kr. /mnd. Håber der findes nogle billigere alternativer.
Avatar billede arne_v Ekspert
26. oktober 2009 - 12:43 #2
Enhver VPS løsning bør kunne bruges, da du vil kunne installere det du har lys til.

Og VPS fåes billigere end 1000/måned.
Avatar billede milo Nybegynder
26. oktober 2009 - 12:43 #3
Men jeg er ude efter en løsning, hvis jeg ikke selv skal rode med konfiguration og installation, da kunden ikke har betalt for den ydelse.
Avatar billede arne_v Ekspert
27. oktober 2009 - 00:17 #4
Udfra # 1fik jeg indtryk af at det var de 1000 kr./måned som var problemet.

http://azero.dk/produkter/webhoteller/firesiteplus/ ser ud til at have både PHP og SQLServer d.v.s. at der er en vis mulighed for at PHP har mssql.

Du kan jo prøve at kontakte dem.
Avatar billede milo Nybegynder
10. januar 2011 - 18:22 #5
Skriv et svar, azero endte med at lave en løsning til mg. Tak :)
Avatar billede arne_v Ekspert
10. januar 2011 - 18:42 #6
svar