Avatar billede motaho Praktikant
28. oktober 2009 - 21:22 Der er 4 kommentarer

Søgning i flere kalendere

Hej!
Jeg har 5 ansatte, og vi har adgang til hinandens outlook-exchange-kalendere, men når jeg skal fakturere, har jeg ofte brug for lige at finde detaljer i en kalender. Jeg ved bare ikke altid hvis, og det er tungt at skulle søge i hver enkelt.

Jeg kan ikke finde ud af at søge i alles kalendere på én gang.
Er det muligt?

Det ville lette min hverdag gevaldigt!
Hvis ikke findes der så en noget software, som muliggør det?

Håber DU lige har de vises sten :-)
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
28. oktober 2009 - 22:15 #1
med exchange 2007/2010 og powershell er det muligt
Avatar billede motaho Praktikant
29. oktober 2009 - 00:10 #2
Jeg skulle nok anføre, at det er hosted exchange, - så med min sparsomme viden ror jeg ikke det er en mulighed, med mindre udbyderen "gør noget"...
Er det ikke korrekt?
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
29. oktober 2009 - 06:44 #3
det er jo helt forrygt at man selv skal gætte sig til opsætningen...
i næste post er det sikkert pop3 der bruges
Avatar billede motaho Praktikant
29. oktober 2009 - 17:02 #4
Det er fordi jeg ikke er så klog som dig jonah.hex!
Det er derfor jeg stiller spørgsmål her.
Håber du har det bedre nu!!!