Avatar billede mozillaa Nybegynder
30. oktober 2009 - 22:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Spillet: Borderlands Hjælp med Crash

Hej..

Jeg har lige fået Borderlands spillet og der er allerede problemer med det, men som jeg kan læse mig frem til, er jeg ikke den eneste som har problemer.

Her er en person som beskriver fejlen sådan her:

*****************************************************************
"Well, this one is kind of strange, every time that girl hollograph comes up and start talking to me (I belive its the guide angel or something), when she finishes talking and the holograph disapears, the game freezes up for like 10 seconds, and then lot of graphical glitches occur, the first time it was just a big horizontal line going from the top to the bottom, the next time it was a lot of strange colors, figures and rare things. If i restart the game the glitches stay there, i have to restart my pc to fix the thing."
*****************************************************************

ok.. det er det problem som mange har og det er et rimlig stort problem. :)

fint, men så længere nede skriver han igen:

*****************************************************************
I´ve found out how to fix my problem, one is diseabling SLI in the NVIDIA settings thing, and the other one was putting just one core of the CPU to tha game in the process manager..
*****************************************************************

Nu er mit problem så:

1* Jeg har ikke SLI altså 2 grafikkort, har kun 1xGTX295 så jeg køre vel ikke sli ?

2* Jeg ved ikke hvad han mener med det sidste, altså det med "Process manager" og køre på 1 CPU ?

Kan det betyde noget med min Core. for jeg har Core 2 duo, vil han have jeg kun skal køre på 1 core i spillet,
Men hvordan gør jeg det?

Håber nogen kan hjælpe
Avatar billede mozillaa Nybegynder
18. oktober 2015 - 16:55 #1
lukket
Avatar billede mozillaa Nybegynder
18. oktober 2015 - 16:55 #2
Lukket