Avatar billede ffn Nybegynder
31. oktober 2009 - 08:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan man leje en PS3 ved Blockbuster m. Uncharted 2?

Hejsa,

Jeg synes ikke lige det fremgår af deres hjemmeside. Kan man ved blockbuster leje en PS3?

Jeg ejer ikke en spillekonsol og ville gerne prøve spillet: uncharted 2
Avatar billede justrace Novice
31. oktober 2009 - 09:24 #1
Det nemmeste ville nok være at ringe til den butik der ligger nærmest dig, men i princippet kan du godt leje det du spørger om.

Grunden til det lidt uldne svar er at det ikke er alle butikker der har maskiner til udlejning.
Avatar billede ffn Nybegynder
02. november 2009 - 20:52 #2
Nu har jeg været inde i 2 i odense - og ingen af dem tilbyder leje af konsoller...
Avatar billede Lejda Nybegynder
26. marts 2012 - 09:51 #3
Prøv at se på lejda.dk :-)