Avatar billede cool-wil Nybegynder
02. november 2009 - 18:45 Der er 2 kommentarer

underligt problem med macafee

Hej alle.

Jeg har en lovlig installation af macafee på min computer. Den anden dag loggede min kæreste så på mit netværk med hendes bærbare. Og nu har macafee automatisk installeret deres antivirus på hendes computer selvom vi aldrig har accepteret noget fra dem på hendes computer.

Er det noget i har hørt om før? det lyder sku underligt.
Avatar billede Vandreren Novice
02. november 2009 - 18:51 #1
Når du skriver macafee, mener du så McAfee? Hvis ikke, så er det måske en af de berygtede, fake antivirusprogrammer.
Avatar billede Tester1 Nybegynder
02. november 2009 - 19:41 #2
Kan det være hun har fundet cden og installeret McAfee derfra?

Anyways det vil ikke virke for hende, medmindre du logger ind og aktiver det. (kan aktiveres på op til 3 forskellige computer)

Lokale samarbejdspartner? USB? Extern?