Avatar billede themapplz Nybegynder
06. november 2009 - 15:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vedr. streaming

..et spørgsmål ang. streaming fra en web server.
Jeg har en webserver fra en udbyder. Der er ubegrænset trafik og jeg har planer om at streame lidt.
Jeg vil gerne vide hvordan man sætter det op, så jeg kan streame fra min computer til webserveren, og lyttere så kan koble sig på, ved at gå ind på en adresse på webserveren som så streamer signalet videre derfra - istedet for fra min computer.
Hvis det er i php er det endnu bedre.

Hvad er best practice?

Mange tak
Themapplz
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2009 - 18:01 #1
Hvis ikke du er i stand til at installere software på serveren er det ikke muligt at streame lyd fra den, da PHP (så vidt jeg ved) ikke har nogle funktionaliteter i den retning.
Det er måske muligt, men så er det virkelig et besværligt hack der skal til.
Avatar billede themapplz Nybegynder
08. november 2009 - 16:52 #2
jeg siger tak
og leder videre
Avatar billede themapplz Nybegynder
14. september 2011 - 15:35 #3
tak til kimsey0