Avatar billede dumpap123 Nybegynder
07. november 2009 - 10:48 Der er 1 kommentar

hjælp mit disney pixar cars virker ikke

hej jeg har disney pixar cars når jeg instalerer det og instalationen er færdig og vil jeg vil spille det kan jeg kun trykke instaler der kommer intet ikon på skrive bordet men der kommer en mappe med instalations filerne
søger lidt hjælp har windows vista home premium
Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
07. november 2009 - 11:23 #1
Kan du evt linke, et link til programmet.
Der ville gøre det lidt nemmere for os andre, så vi kan se hvad der egentligt er galt :0)