Avatar billede suicid3 Nybegynder
10. november 2009 - 10:11 Der er 3 kommentarer

Scripting af Local Policies I WinXP.SP2

Jeg har et antal stand-alone PC'er, der allesammen køre WinXP.SP2. På disse maskiner skal jeg have ændre nogle settings i Local Policies.

Jeg skal blandt andet have ændret kravene til password policies, samt noget med skrivebords baggrund og tema. MEN hvordan gør jeg dette ved hjælp af et script?
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2009 - 10:24 #1
Du laver scriptet og kører det på hver enkelt maskine.
Jeg går ikke ud fra at du efterspørger selve scriptet placeringen af dit spørgsmål taget i betragtning.
Avatar billede suicid3 Nybegynder
10. november 2009 - 10:57 #2
Nej det var nu mere mindet på hvordan jeg laver selve scriptet?

Evt. et link til hvor jeg kan læse noget omkring det. Jeg har forsøgt mig med google men finder ikke rigtig noget...
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2009 - 11:07 #3