Avatar billede detail Nybegynder
29. november 2009 - 13:45 Der er 3 kommentarer

Gadgets på skrivebordet

Jeg har ikke "notes" mellem mine Gadgets på skrivebordet og på liste over hvilke jeg kan vælge - ved ikke om jeg har slettet den, men vil gerne have den frem igen - hvordan gør jeg ?

Hvis Notes ikke findes i Windows 7, kan jeg så tage den fra en Vista maskine og flytte den over i Windows 7 ?
Avatar billede detail Nybegynder
29. november 2009 - 17:30 #1
"notes" = Sticky notes
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. november 2009 - 19:55 #2
Start - Alle programmer - tilbehør - Sticky notes.
kan det ikke bruges :)

Ellers: start - i søg skriv StikyNot
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. november 2009 - 19:56 #3
detail> du skal ikke selv lægge svar, da dette er tiltænkt løsningen.