Avatar billede ejoergensen Nybegynder
03. december 2009 - 17:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Manglende søgefunktion i Stifinder

min arbejdskollega har knas med sin pc.
Han kan ikke få søgefunktionen til at virke i stifinder, den er forsvundet.
Det hjalp ikke at anvende gendannelse til punkt før, så hvor finder vi stedet den kan aktiveres igen?
Han har kigget i registreringsdatabasen, men kan ikke lige finde det rigtige.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. december 2009 - 17:17 #1
Når stifinder er åben tryk ctrl+e. Er det den han mangler?
Avatar billede 220661 Ekspert
03. december 2009 - 17:21 #2
Højreklik på linien standardknapper og vælg tilpas. Her er de knapper man kan sætte ind til venstre og de knapper der er tilgængelige nu til højre. Vil han have knappen synlig vælges den i boksen til venstre, og trykker tilføj.
03. december 2009 - 17:59 #3
[F3]
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
13. december 2009 - 12:43 #4
Beklager ventetiden, har haft lidt travlt.

Rådene duer ikke, det er den fil som er tilknyttet ikonet med søgefunktionen som mangler. Hvad hedder den og hvor ligger den?
Han får en fejlmelding om manglende fil når han forsøger at starte søgefunktionen.
13. december 2009 - 12:52 #5
Sæt Windows cd'en i drevet > når den popper-op så luk den ned oppe i det røde X i højre hjørne.
Gå i Start > Kør > Skriv: sfc /scannow - bemærk mellemrummet efter sfc > Tryk OK
Der kommer en bjælke så længe scanningen køre - og når den er færdig forsvinder den igen og du får ikke andre meldinger.
Genstart…
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
18. marts 2013 - 21:03 #6
sorry. havde glemt alt om åben poster, troede jeg havde fået lukket alt. Kan ikke længere huske om noget af det her hjalp, men jeg lukker den.