Avatar billede ajbo Nybegynder
04. december 2009 - 16:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Stribet grafik

Min HP 1600 er begyndt at sætte nogle smalle, tætte lodrette striber på papiret. Hvad er det, og hvad kan jeg gøre?
Avatar billede claes57 Ekspert
04. december 2009 - 17:54 #1
den skal renses - udover at toner skal skiftes regelmæssigt, så har tromlen en begrænset levetid.
Med nogle printere er det billigere at købe en ny end at få skiftet tromlen.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
04. december 2009 - 18:47 #2
HP hvadforen1600? - Laserjet eller office/deskjet

Claes57 har svaret for LaserJet´en...

Office/deskjet´en er en blækprinter, og her gælder det at der skal printes jævnligt, for at printpatronerne ikke tørre ind. Rens blækhovedet, og prøv at printe meget grafisk ud - så hjælper det nok.
Avatar billede claes57 Ekspert
04. december 2009 - 19:22 #3
ok - er det en blæksprutte - så rens skrivehovedet med isopropanol + en vatpind.
Avatar billede ajbo Nybegynder
04. december 2009 - 21:36 #4
Venter på svar
Avatar billede ajbo Nybegynder
12. december 2009 - 14:30 #5
Det var tilstrækkelig med rensningen. Lige da det var gjort, var der ingen forskel, men den kom, så alt er ok nu.