Avatar billede dang Praktikant
07. december 2009 - 08:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Badeværelse program

Hejsa Eksperter.
Er der nogen herinde der ved hvor man kan finde et program til at tegne et badeværelse !
Avatar billede haverslev Novice
07. december 2009 - 09:20 #1
Avatar billede dang Praktikant
07. december 2009 - 11:25 #2
Takker, det var lige det jeg søgte :)
Avatar billede claes57 Ekspert
07. december 2009 - 11:45 #3
Avatar billede dang Praktikant
07. december 2009 - 12:10 #4
Tusind tak, Vil du ha point ?
Avatar billede claes57 Ekspert
07. december 2009 - 12:20 #5
nej - det er bare en service-oplysning - hvis man nu havde valgt leverandør, så er det jo nemt med at deres ting kan vælges (og bestilles) direkte.
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
07. oktober 2013 - 20:51 #6
Hej Dang...
Et lille tip, ikke kun til dig men også andre som læser med. Hvis du vil være 100 % sikker på, at den håndværker/murer du bruger til etablering af dit nye badeværelse er reel, troværdig og ikke mindst dygtig, så gå ind på http://www.AntonKlinke.dk - De har et super netværk af badeværelses specialister. Det er GRATIS og uforpligtende, så ring til dem uanset om det er råd og vejledning du lige står og mangler, eller en dygtig fagmand, som kan visualisere dine ideer, drømme og tanker :)