Avatar billede windcape Praktikant
07. december 2009 - 11:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ideer til specialeprojekt

Hej

Jeg sidder i disse dage og leder efter et speciale projekt til afslutningen på datamatiker studiet. Men desværre ikke med særlig meget held endnu. Pt. har skolen lige afvist en kontakt/opgave, fordi at der ikke var nok relevant stof i opgaven.

Så da det er ved at være tid, så ville jeg lige høre mig her, om der er nogen som har gode ideer til at finde en virksomhed til at lave et samarbejde med.

Mine hovedkompetencer er i .NET, med ekstraordinært stærkt kendskab til C# og WPF. Samt erfaringer med de fleste underteknologier på .NET platformen.

Så det jeg leder efter et en virksomhed at lave en cirka. 3 måneders opgave for, helt gratis. Udover min egen arbejdskraft har jeg mulighed for at bringe 1-2 mand mere med i gruppen, hvis opgaven er tilpas stor.

Forløbet foregår i Januar til April 2010, og jeg skal helst have fundet en samarbejdspartner inden vi går på juleferie d. 18 December.

Hvis i vil kontakte mig direkte er jeg tilgængelig på

Email: thedeathart@gmail.com
Mobil: 30 13 27 32

Projektet er superviset af en vejleder fra Århus Erhvervsakademi (http://akademiaarhus.dk/).
Avatar billede windcape Praktikant
07. december 2009 - 11:06 #1
Og hvis i har forslag til virksomheder som jeg kan kontakte per mail eller telefon, så vil jeg meget gerne også høre om det.

Specielt egnede projekter ville f.eks. være pilot projekter af nye .NET teknologier (f.eks. Silverlight 4, eller .NET 4 features) med en tilhørende rapport som virksomheden kan bruge.
Avatar billede Mcoroklo Nybegynder
10. december 2009 - 21:55 #2
Hvad med at lave et CMS-systemet?

Det er et fantastisk projekt som tager udgangspunkt i en masse datalogi: Tier structure, MVC konceptet, Workflow, Membership, Security (eventuelt lave krypteringer af specielle requests), GUI osv...

Eventuelt bare nogle afarter af et CMS hvis i er trætte af den slags.
Avatar billede windcape Praktikant
18. december 2009 - 18:25 #3
-