Avatar billede Peter Birk Nybegynder
12. december 2009 - 10:14 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Synkroniser windows 7

Hej
Jeg har et spørgsmål som jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig med. Jeg har en bærbar med windows 7 ultimate og en stationær med windows xp proff. Nu vil jeg gerne synkronisere disse maskiner med hinanden via trådløs netværk.
Jeg er forholdsvis ny og vil derfor gerne have det beskrevet trin for trin.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. december 2009 - 10:30 #1
Kender ikke så meget til synkronisering, men her er en alternativ måde at gøre det på:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=702272
Avatar billede 220661 Ekspert
12. december 2009 - 11:08 #2
Når du skriver "synkronisering" mener du så oprette netværk med alm. fildeling, eller at de hele tiden skal have de samme filer i dokument mappen?
Avatar billede 220661 Ekspert
12. december 2009 - 16:39 #4
Hvad med lidt feed back fra 1943?
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2009 - 09:00 #5
er det lukketid
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2009 - 09:01 #6
skal lige gøre dig opmærksom på at du skal kigge på dem her ellers er din hjælp væk

http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/1943
Avatar billede 220661 Ekspert
22. december 2009 - 09:07 #7
Ja han er gået i vinterhi treatmenice!!
Avatar billede Peter Birk Nybegynder
24. december 2009 - 13:27 #8
Hej
Så er jeg tilbage, jeg har desværre ligget i sengen i længere  tid, jeg har nu prøvet dit link. Det kører ikke helt som jeg havde ønsket men jeg leger lidt mere  med det og håber at det til sidst fungerer.
Er det noget med at jeg skal smide et svar??, og hvad menes det med det??
Avatar billede 220661 Ekspert
24. december 2009 - 13:38 #9
Du har lagt et svar i forrige indlæg. Og treatmenice har lagt et i indlæg #5, som du kan bruge til at lukke. Hjælpen der er givet afgør hvilket svar du vil acceptere. Du kan læse mere om det i faq. Er der andre der skal have point for hjælp, skal du bede vedkommende om et svar. De deles så efter dit valg.
Avatar billede Slettet bruger
24. december 2009 - 13:45 #10
svar er til det brug

hvis du ikke  har fået noget du kan bruge accepterer du dit eget svar

men du har faktisk mange tidligere du ikke har lukket

helt tilbage fra 2005 og dem får du sikkert ikke noget på så luk dem der ingen svar er i ved selv at lægge et og acceptere

der kan ske det at ingen ser ens spørgsmål eller kender svaret og så kan man ligeså godt lukke det.

http://www.eksperten.dk/faq

m.v.h
Avatar billede Peter Birk Nybegynder
24. december 2009 - 14:28 #11
Hej igen
Dert er nok rigtigt at der er flere som jeg ikke har lukket, men det er fordi jeg er usikker med hvordan jeg accepterer et svar, når jeg læser FAQ så skal man  "Acceptér dette svar" men jeg kan ikke finde nogen steder der står "Acceptér dette svar" kun skriv et svar.
Hvad gør jeg forkert
Avatar billede 220661 Ekspert
24. december 2009 - 14:35 #12
Ud for der hvor der er lagt et svar er der en boks, hvor du kan acceptere det svar der er givet.
fks indlæg #5 hvor treatmenice har skrevet, skulle du kunne acceptere hans svar. (eksempel)
Avatar billede Peter Birk Nybegynder
24. december 2009 - 14:43 #13
ok, men hvad så hvis jeg vil acceptere et svar men der ikke er en boks med "Acceptér dette svar
,hvorfor er der kun ved nogle hvor der er en boks til at  "Acceptér dette svar
Avatar billede Slettet bruger
24. december 2009 - 14:44 #14
http://www.eksperten.dk/spm/531875kig på denne her

hvis du har fået svar på et spørgsmål du kunne bruhe beder du vekommende lægge et svar

det svar du får er så gult og der kan du acceptere det.
er der IKKE NOGET DU KAN BRUGE

lægger du selv et svar - som regel begrunder man det lidt
det svar accepterer du sværere er det ikke
Avatar billede poko1 Ekspert
24. december 2009 - 14:44 #15
Du kunne da finde ud af det tidligere ( http://www.eksperten.dk/spm/863479
Avatar billede Slettet bruger
24. december 2009 - 14:45 #16
Avatar billede Peter Birk Nybegynder
24. december 2009 - 14:52 #17
Hej
Du har måske ret, men jeg forstår stadigvæk ikke hvorfor jeg ikke kan "Acceptér dette svar" ud for den som jeg mener har løst mit problem, men måske forstår jeg ikke rigtigt hvordan det fungerer.
Avatar billede Slettet bruger
24. december 2009 - 14:53 #18
http://i45.tinypic.com/ohn3tj.jpg

de du har fpet svar på du kan bruge beder du om at lægge et svar
Avatar billede Peter Birk Nybegynder
24. december 2009 - 14:54 #19
jeg har son før skrevet kun 3 muligheder, skriv et svar - skriv en kommentar - anmeld misbrug
Avatar billede poko1 Ekspert
24. december 2009 - 14:57 #20
Jeg melder overvågning fra så lad ham dog beholde point