13. december 2009 - 16:15 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Lukkede uventet?

Hej mit windows lukker meget nemt ned især når jeg har musen i MEGET UNDERLIGT!!! er der nogen der ved hvad det her betyder?
Har prøvet at geninstallere windows men det er det samme...

Og mest underlige af det hele er hvis jeg spiller på min computer fryser den ALDRIG!!! men hvis jeg lader den stå på skrivebordet fryser den hvordan kan det være?

Her er den fejl jeg hele tiden får...

roblemsignatur
Problemhændelsesnavn:    BlueScreen
OS-version:    6.0.6002.2.2.0.768.3
Landestandard-id:    1030

Filer, der hjælper med at beskrive problemet
Mini121309-04.dmp
sysdata.xml
Version.txt

Vis en midlertidig kopi af disse filer
Advarsel:Hvis en virus eller anden sikkerhedstrussel er skyld i problemet, kan computeren tage skade, hvis du åbner en kopi af filerne.

Ekstra oplysninger om problemet
BCCode:    50
BCP1:    817E5000
BCP2:    00000001
BCP3:    8EC45422
BCP4:    00000000
OS Version:    6_0_6002
Service Pack:    2_0
Product:    768_1
Avatar billede 220661 Ekspert
13. december 2009 - 16:23 #1
Tror du har noget hardware der konflikter. Prøv at gå ind i enhedshåndtering og fjern musen.
Når du er inde i enhedshåndtering kik efter gule markeringer. Kan også være driver der ikke virker korrekt.
Avatar billede b-and Novice
13. december 2009 - 17:38 #2
Det kan sommetider være nødvendigt at få renset sin PC'er for støv m.m.  Det er med til at forhindre varmeproblemer grundet at ventilationen ikke fungere optimalt og elektronikken af den årsag bliver for varm og ustabil.

Stationær PC > http://fromsej.dk/html/rens.html

Bærbar - generelt > http://newz.dk/forum/hardware/saadan-skiller-man-en-baerbar-ad-76920

Lidt generelle tips for forskellige laptops > http://www.insidemylaptop.com/

Trykluft på dåse > http://www.sideware.dk/Scripts/prodView.asp?idProduct=19

Og den grundige på 4 sider > http://hwt.dk/literaturedetails.aspx?TeaserID=9212
14. december 2009 - 07:52 #3
Det med musen det er det gav ingen forskel... hmmmm

Og b-and jeg skrev at jeg kunne spille computer og så frøs den aldrig så kan det ikke være et varme problem da hvis den fryser hvis den står og laver ingen ting...
Avatar billede 220661 Ekspert
14. december 2009 - 08:50 #4
Nej jeg tror heller ikke det er et varmeproblem. Det jeg mente med konflikter, det er hvis to typer hardware får samme irq adresse de skal dele. Normalt styrer windows denne handlig, men det er set at komponenter alligevel har fået samme adresse så der er opstået problemer. Du har så ikke oplevet noget forkert i enhedshåndteringen (gule markeringer)?
14. december 2009 - 19:03 #5
Jeg har kigget under alle undergrupperne også og der er ikke noget meget underligt...

Har også kørt en stress test og der går den ikke kold..
Samt har kørt en ram test og cpu test og en overflade scanning af begge mine harddiske... :( hvad gør jeg?
Avatar billede 220661 Ekspert
14. december 2009 - 21:29 #6
Kører din mus usb eller ps2?
Du kan jo prøve at låne en anden og køre på den anden port, for at se om problemet forsvinder.
Ja og meget underligt har jeg aldrig hørt om.
24. januar 2011 - 20:20 #7
Opretter i lige et svar så i kan få jeres point laaaang tid siden :) hehe
Avatar billede 220661 Ekspert
24. januar 2011 - 21:57 #8
Svar.
Har du fået løst problemet?
24. januar 2011 - 22:08 #9
Det var et driver problem..
Skulle være den gamle....