Avatar billede extream Nybegynder
19. december 2009 - 16:42 Der er 3 kommentarer

Kan ikke få adgang til nas via ftp

Hej, Jeg har en zyxel 660r-d1 router, en Apple airport router og en synology diskstation 209+. Jeg kan ikke få fat i mine filer via ftp på min nas.
Jeg har lavet port forward på port 20-21 på min zyxel til min airport ip-adresse. Derfra forwarder jeg port 21 til min interne nas server. FTP er slået til i min nas server.
Jeg kan godt få fat i min nas og dens interface via port 80 og 5000 men ikke ftp. hvad gør jeg forkert?
Avatar billede riversen Nybegynder
19. december 2009 - 18:08 #1
kan du få fat på den på port 21 internt fra?
Du behøver ikke forwarde port 20.

Det har iøvrigt ikke så meget med DNS at gøre.
Avatar billede justrace Novice
19. december 2009 - 18:40 #2
Med 1.395 point ude at stå skal du nok ikke regne med den helt store entusiasme til hjælp.
Avatar billede riversen Nybegynder
19. december 2009 - 19:35 #3
#2: Send en privatbesked istedet for at spamme spørgsmålet.