Avatar billede emanuel Praktikant
22. december 2009 - 20:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Redirect af www

Jeg skal redirekte hovedsiden på domain til et andet domain.
Jeg har lagt følgende streng i index filen (den er sløret her)

<meta http-equiv="refresh" content="0; url=http://www.XXX.dk/swYYYYY.asp/"

Dette virkede fint de første par dage, men nu får man den rigtige side i et kort øjeblik, hvorefter den sendes over på en anden side, godt nok på det rigtige domain.

Hvis jeg tager linket og lægger det direkte i browseren, får jeg den rigtige side.

Hvad går galt her ?

Emanuel
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
22. december 2009 - 21:22 #1
Du kan lave en redirect i HTTP - kræver nok at du har adgang til et server-side scripting, php, asp, etc. Har du det?
Avatar billede emanuel Praktikant
22. december 2009 - 23:12 #2
Aner det ikke,
En har lavet programmerings i sin tid og har lagt den på domain hosted af one.com. Jeg har så bare forsøgt mig med one.com's anvisning på hvordan man laver redirect - men ellers er jeg helt blank.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
22. december 2009 - 23:59 #3
one.com - så skulle du nok kunne køre PHP. Erstat din nuværende index-side med denne index.php (ingenting før <?php ):

<?php
  header("Location: http://www.XXX.dk/swYYYYY.asp/");
?>
Avatar billede emanuel Praktikant
18. august 2010 - 22:46 #4
løsning fungerede, og så glemte jeg lige at få lukket casen.
Erik selv om du ikke ønsker point, så læg lige et svar så jeg kan lukke.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. august 2010 - 23:29 #5
Jeg samler slet ikke på point, tak. Svar selv, og accepter dit eget svar.
Avatar billede emanuel Praktikant
19. august 2010 - 11:29 #6
det gør jeg - men jeg kan se at jeg er bedre til at undgå point end dig :-)