Avatar billede borrisholt Novice
26. december 2009 - 09:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

VmWare Server og USB 2.0

Hej

Jeg har en Windows 2008 Enterprice hvor på jeg har installeret VmWare Server nyeste version. Jeg kører Hardware version 7.

Jeg har installeret en Windows 7 Enterprice i mit VmWare miljø.

Jeg vil gerne bruge min virtuelle Win 7 til at optage TV på så jeg har sat et TV kort i USB proten.

Problemet er at inde i min virtuelle Windows 7 er der kun usb 1.1 porte, og jeg ved ikke hvordan jeg laver om på det. Udover hastigheden betyder det også at mit tv kort ikke installere sig korrekt.

Så i alt sin enkelthed skal jeg "bare" have hjælp til at installere en USB 2.0 port i min VMWare server.

Jens Borrisholt
Avatar billede poko1 Ekspert
26. december 2009 - 10:19 #1
Avatar billede strych9 Praktikant
26. december 2009 - 13:01 #2
Enable high-speed support for USB 2.0 devices?

http://kb.vmware.com/selfservice/microsites/search.do?language=en_US&cmd=displayKC&externalId=774

Jeg er helt på det rene med at Workstation og Server er to forskellige produkter, men de ligner alligevel hinanden en del, så prøv at læse artiklen alligevel.

Vær opmærksom på at VMware support for isokron transmission over USB er eksperimentel, så forvent dig ikke alt for meget.
http://da.wikipedia.org/wiki/Isokron

Aah ja, og så se at få uddelt nogle point i alle dine gamle åbne spørgsmål.a
Avatar billede borrisholt Novice
01. marts 2010 - 12:44 #3
Jeg kom helt væk fra mit WM ware projekt igen .. og opgav for nærværende .. Derfor glemte jeg også min tråd her på eksperten. Smid et svar hvem der vil have points
Avatar billede strych9 Praktikant
01. marts 2010 - 12:47 #4
svar