Avatar billede kjgizmo Novice
04. januar 2010 - 11:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hente film ned fra nettet..

Goddag

Jeg har fulgt nogen udsendelser på DR, som jeg gerne vil høre om der findes en måde hvorpå man kan downloade dem ned på ens computer ?

Hvad kan der anbefales af programmer til at hente film/udsendelser ned fra nettet generalt ??
Avatar billede clein1 Nybegynder
04. januar 2010 - 11:48 #1
selv bruger jeg itunes, hvis du går ind på dr.dk og finder podcast, så forklarer de dig hvordan du gør, der kan du finde både radio og tv udsendelser. god fornøjelse.
Avatar billede kjgizmo Novice
04. januar 2010 - 11:59 #2
Problemet er jeg ikke gerne vil have dem som podcast..

Men gerne ned som avi film .. For man kan fint se dem på nettet, men vil gerne have den udsendelse ned som avi eller anden film format på min computer så jeg altid har den da jeg ikke fik den optaget fra tv..
Avatar billede clein1 Nybegynder
04. januar 2010 - 12:04 #3
hmm, ved ikke om itunes gemmer filen til evig tid eller det er begrænset til at man kun kan se den så længe den ligger på dr`s server.
Avatar billede clein1 Nybegynder
04. januar 2010 - 12:07 #4
fra itunes kan filen godt flyttes til en anden mappe, og derfra afspilles, så mon ikke man har den til evig tid?
Avatar billede mortensen Nybegynder
13. januar 2010 - 22:09 #5
På KeepVid.com kan man hente mange film fra nettet som ikke lige normalt er tilgængelige. Gå ind og indtast URL adressen på filmen og den blir hentet ned
Avatar billede mortensen Nybegynder
13. januar 2010 - 22:11 #6
Vedr KeepVid.com :
Download and save videos directly from Youtube, Google, Metacafe, Putfile and more. Simply copy and paste.
Avatar billede mortensen Nybegynder
05. maj 2010 - 03:26 #7
Fandt du ud af det?
Avatar billede kjgizmo Novice
11. maj 2010 - 23:37 #8
Ja det gjorde jeg.. Fandt et program tilsidst der kunne klare sagerne for mig og hente det ned til konvertering og klar på computeren.. :)

Downloadmanager klarede sagerne