Avatar billede peter_g_j Nybegynder
08. januar 2010 - 15:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows update - Status: Mislykkes - Kan jeg prøve igen?

Jeg har været ved at køre windows update, men computeren gik ned før den var færdig. Hvordan får jeg lov at prøve at igen?

Ved at søge efter opdateringer, får jeg at vide at der ikke er nye opdateringer.

På listen over opdateringer står der en række opdateringer der "Fuldført" og nogen der er "Mislykkedes".

Mit spørgsmål er nu, hvordan får jeg lov at prøve at installere de opdateringer igen? Skal de fjernes på en eller anden måde eller hvad skal der til?

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe. :)
Avatar billede Vandreren Novice
08. januar 2010 - 15:31 #1
Mon ikke en systemgendannelse vil være det nemmeste i dit tilfælde?
Avatar billede peter_g_j Nybegynder
08. januar 2010 - 15:34 #2
Muligvis, men der er tilsyneladende nogen der strækker sig helt tilbage fra midt i december. Dem har jeg bare ikke opdaget før nu, da jeg ikke var klar over at der var et problem.

Jeg vil helst ikke gendanne så langt tilbage, hvis det kan undgåes.
Avatar billede poko1 Ekspert
09. januar 2010 - 00:12 #3
Hej dobbeltklik på de mislykkede så åbnes et løsningscenter hvor der gives svar til hvilke trin du kan foretage dig og hvis det er en driver hvilken!
Avatar billede peter_g_j Nybegynder
09. januar 2010 - 05:36 #4
poko1: Det var vist løsningen. Ved fejlkoden blev der henvist til hjælpfilen, hvor jeg ved jeg blev sendt til en eller anden fejlsøgningsmenu. Derefter opdaterede jeg igen uden problemer.

Jeg takker for hjælpen. Smider du et svar?

Derudover viser det sig, at hvis de er mislykkedes, og senere blevet installeret korrekt, så vil de stå der to gange, både som mislykkedes og som fuldført. Det havde jeg måske lige overset i første omgang.
Avatar billede poko1 Ekspert
09. januar 2010 - 08:34 #5
Ping.!