Avatar billede morten_hjort Nybegynder
12. januar 2010 - 11:57 Der er 4 kommentarer

Redigerbart dokument med login

Mine medarbejdere kan ikke finde ud af at bruge Google Dokumenter, så jeg skal have lavet/fundet en enorm simpel løsning på noget jeg kan installere på vores egen server.

Der skal være et login og så skal der være et dokument alle kan se, redigere og gemme i.

Nogen der har et bud på en løsning?
Avatar billede madsens90 Praktikant
12. januar 2010 - 12:03 #1
Kan du nogle programmering sprog?

F.eks PHP eller ASP?
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
12. januar 2010 - 12:39 #2
Nej, men jeg kan godt installere noget, hvis det f.eks er Open Source (generelt)... :)
Avatar billede madsens90 Praktikant
12. januar 2010 - 13:31 #3
Har i en hjemmeside hvorpå man kan sætte noget op?

Og hvis i har, har i så hjemmesiden på egen server, eller på udbyders server?
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
14. januar 2010 - 15:17 #4
Jeg fandt en løsning :)
Hvis du vil må du gerne skrive et svar og få pointene :)