Avatar billede tayfurdk Nybegynder
15. januar 2010 - 21:38 Der er 5 kommentarer

Kan ikke finde routeren på min trådløsprinter

Hej alle,, Jeg har haft en BELKIN router i tiden, der virkede den dengang, men nu har jeg fået en anden trådløsrouter fra TDC,, og problemmet er at at, når jeg prøver at søge den fra printeren kan den ikke finde..
Avatar billede jonner40 Nybegynder
16. januar 2010 - 01:03 #1
Prøv at tjekke om den sender ssid ud (routeren)
( http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5334 )
ellers så kan du ikke se den
men godt koble på den hvis du kender kodeordet (wpa/wpa2)
Avatar billede tayfurdk Nybegynder
16. januar 2010 - 11:29 #2
Men det er bare mærkeligt at vi bruger 3 bærbar der hjemme, og de kan godt finde routeren :S
Avatar billede jonner40 Nybegynder
16. januar 2010 - 12:23 #3
Kan de godt "se den" under trådløse netværk eller kan de godt gå på nettet ?
prøv at nulstille din printer ,hvis du havde et andet kodeord eller en anden type kryptering før
evt. fjern beskyttelse fra det trådløse netværk og se om du kan finde den der
hvilken printer er det ?
Avatar billede tayfurdk Nybegynder
16. januar 2010 - 12:42 #4
Det er en Hp Photosmart 3310.

når jeg søger på Min 3 bærbar kan godt finde trådløse netværk

men ikke min printer..

jeg gik ind i routeren og lavede om på beskyttelsen, på minimum
Avatar billede jonner40 Nybegynder
16. januar 2010 - 18:00 #5