Avatar billede geforce3 Praktikant
19. januar 2010 - 18:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Internet explorer refreshing google

Hej,
jeg har lige installeret windows 7, og det fungerer upåklageligt lige bortset fra internet explorer. Den opfører sig mærkeligt på google, og opdaterer hvert sekund, hvilket gør den helt ubrugelig. Hvad kan jeg gøre? Det har ikke været et problem før
19. januar 2010 - 19:36 #1
...opdaterer hvert sekund... - ikke forstået ?
Avatar billede geforce3 Praktikant
19. januar 2010 - 19:52 #2
Den står bare og siger klik klik klik ligesom man trykker på refresh konsekvent... Det betyder hver gang jeg har skrevet 1-2 bogstaver i søgefeltet forsvinder de...
19. januar 2010 - 20:02 #3
Hmmm... Check hos WindowsUpdate ???
Avatar billede geforce3 Praktikant
19. januar 2010 - 20:06 #4
Hmm, jeg har nu efter utallige genstart og besøg hos almindelig google fremfor iGoogle prøvet at trykke "log ud" - hvilket var det magiske. Jeg har derudover opdateret til alt det nyeste, men tak for hjælpen. Du må gerne smide et svar :o)
19. januar 2010 - 20:18 #5
Ping...