Avatar billede kendanmark Praktikant
24. januar 2010 - 15:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Trådløst netværk & T41 Lenovo laptop

Hej,

Efter jeg har installeret Win7 på vores gamle Lenovo T41 laptop kan jeg ikke længere oprette forbindelse til vores trådløse netværk. Jeg kan godt se alle naboernes trådløse netværk, og vores øvrige computere kan godt forbinde trådløst til vores eget netværk - kun T41éren kan ikke se det/viser det ikke under tilgængelige netværk - hvorfor?

vh
Ken
24. januar 2010 - 16:00 #1
Du/I skal ændre kanal på routeren til et laverer nummer.
Denne gamle T41 (har haft en sådan i fingrene), kan ikke finde ud af WLAN kanal over #8 (tror jeg nok det er cirka der...)

---

Har det virket før med samme hardware ?
24. januar 2010 - 16:02 #2
Nøøøøj - http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/kendanmark (Dem der ikke er grønne) - du bør/skal pænt vende tilbage dertil dine gamle spørgsmål...
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3

(Hvis du altså også vender tilbage hertil ???)
Avatar billede smartebenny Nybegynder
24. januar 2010 - 18:23 #3
Kan det ikke være fordi den har et Amerikans netværks kort, hvor de over there bare går fra kanal 1-11, hvor vi i EU har 1-13 de fleste steder.
Avatar billede kendanmark Praktikant
24. januar 2010 - 20:23 #4
Det virkede. Routeren ændrede jeg til kanal 6. - SUPER tak for hjælpen. Læg et svar
24. januar 2010 - 20:28 #5
Ping...
(Det var et [svar]...)

Husk også #2 ...