Avatar billede krummel Juniormester
26. januar 2010 - 09:35 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

to skærme - åbne programmer

Jeg sidder ved 2 skærme. Når jeg fx åbner IE explorer, så åbner browseren på skærm 2, men fx excel åbner på skærm 1.

Kan man definere et eller andet sted hvilken skærm programmerne skal åbne?
Avatar billede phliplip Nybegynder
26. januar 2010 - 09:39 #1
Hmm.. åbner den ikke på den skærm hvor programmet sidst er lukket?

Prøv at åbne excel, hvis den åbner på S1 så flyt vinduet til S2 og luk programmet.. Prøv at starte det igen.

Gør det nogen forskel hvis du ændrer rækkefølgen du åbner?

IE-så-Excel kontra Excel-så-IE ?
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
26. januar 2010 - 09:42 #2
Det jeg plejer at gøre er at hive programmet over på den ønskede skærm og maximere vinduet, så husker windows hvilken skærm programmet skal åbnes på.
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
26. januar 2010 - 09:42 #3
Som Phliplip henviser til så skulle den gerne åbne på den skærm den sidst er lukket på :)
Avatar billede krummel Juniormester
26. januar 2010 - 09:47 #4
Det ser ud til den kun husker det, når jeg maksimerer den og så lukker. Så i har begge hjulpet til :-)

Giv svar og få point
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
26. januar 2010 - 09:48 #5
Her er et svar :) - Kender du forresten programmet Dual Mon, der kan man få en startbar der er på beggeskærme, og en baggrund på hver sin skærm osv :)
Avatar billede phliplip Nybegynder
26. januar 2010 - 10:37 #6
Svar
Avatar billede krummel Juniormester
26. januar 2010 - 11:42 #7
tak for tippet Mathias