Avatar billede DanielFrank Nybegynder
26. januar 2010 - 17:32 Der er 1 kommentar

Level One WBR-3408

Hejsa,

Har en Level One WBR-3408 trådløs router (http://uk.level1.com/product_d.php?id=393) som skaber sig lidt.

Den smider pludselig alle computere/enheder af netværket og strejker et minuts tid, hvorefter man så skal forbinde til netværket igen. Det er det trådløse signal der er knas med.

Det sker omkring hver anden dag.
Kender nogen til dette?
Avatar billede Karlkoder85 Praktikant
26. januar 2010 - 18:19 #1
Jeg mener at det var en 3408 jeg havde knas med for et års tid tilbage, der resettede jeg routeren og satte den HELT op fra ny med koder, MAC osv....
Ellers kan du hente en nyere firmware til den, den er jo rimelig gammel den model...