Avatar billede nystart Nybegynder
31. januar 2010 - 12:52 Der er 10 kommentarer

Vanskeligheder ved bestemt internetside

Hej

Er her nogen, der kan give mig et hink til løsning af følgende problem:

Næsten hver gang jeg prøver at logge mig ind på siden www.npinvestor.dk fastfryses siden/PCéren, og hvis jeg har andre internetsider åbne, så lukkes de automatisk?

Problemet opstår kun med denne side, og kun på denne PCér. Jeg antager, at der må være et filter eller lign. der er slået til; men hvordan løses problemet?
31. januar 2010 - 13:04 #1
Liiiiiidt mere info:

* Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
* Hvilken Browser ? Version?
* Hvilket Sikkerhedsprogram ?
Avatar billede poko1 Ekspert
31. januar 2010 - 13:04 #2
Har du prøvet at tilføje siden til websteder du har tillid til?
sådan!
https://www.npinvestor.dk
Avatar billede nystart Nybegynder
31. januar 2010 - 13:15 #3
Nej, hvordan gør jeg det?
Avatar billede nystart Nybegynder
31. januar 2010 - 13:37 #4
Hej igen

Har prøvet og det ændre ikke noget.
Avatar billede nystart Nybegynder
31. januar 2010 - 13:40 #5
Hej karise-larry

Styresystem er XP
Outlook 2003
Sikkerhedsprogram AVG.

Det er alle 3 dele det samme som på en anden PC`er der ikke giver det nævnte problem.
31. januar 2010 - 13:44 #6
Avatar billede nystart Nybegynder
31. januar 2010 - 15:08 #7
Tak for tippet, det er nok noget med opdateringer. Det viser sig, at den side kan jeg ikke komme ind på..... Har set hvad den indeholder fordi jeg har været der med en anden pCér.

Jeg har været lidt nervøs for opdateringer, sidst jeg opdateret gik det i fisk. Mon det er opdatering af Outlook?
31. januar 2010 - 15:18 #8
... det er tihvertifald ikke noget som helst med Outlook at gøre ...

http://java.com/en/download/index.jsp
http://get.adobe.com/flashplayer/ (FRAklik GoogleToolbar!)
Avatar billede nystart Nybegynder
31. januar 2010 - 17:12 #9
Der var opdateringer både vedr. java og adobe, men det ændrede ikke noget.

Har du andre forslag?
Avatar billede nystart Nybegynder
31. januar 2010 - 17:18 #10
Jeg har et program der hedder Secunia PSI som skulle fortælle, hvilke opdateringer der er tilgængelige. Den foreslår at de opdateres eller afinstalleres, kan der ske noget ved at gøre det? Og hvordan gør jeg i givet fald

Usikre Programmer

Denne side, viser programmer som Secunia PSI har detekteret på din computer, hvor der er kendte sikkerhedsopdateringer tilgængelige. Vi anbefaler, at du opdaterer eller afinstallerer alle programmer vist på denne side. Klik på et program for at se yderligere detaljer.

Usikre Programmer [?] Version Detekteret [?] Trusselsvurdering [?] Direkte [?]

Adobe AIR 1.x 1.0.8.4990

Adobe Flash Player 10.x (ActiveX Control) 10.0.32.18 (ActiveX)

Adobe Flash Player 10.x (ActiveX Control) 10.0.22.87 (ActiveX)

Adobe Reader 9.x 9.2.0.124

Microsoft Outlook 2002 10.0.2627.1

Sun Java JRE 1.6.x / 6.x (Kræver afinstallation) 6.0.10.6

Sun Java JRE 1.6.x / 6.x (Kræver afinstallation) 6.0.20.6

Sun Java JRE 1.6.x / 6.x (Kræver afinstallation) 6.0.30.5

Sun Java JRE 1.6.x / 6.x (Kræver afinstallation) 6.0.50.13