Avatar billede Mestersander Nybegynder
01. februar 2010 - 17:54 Der er 5 kommentarer

Hjælp til ny bærbar

Hej alle sammen.
Jeg kigger efter en ny bærbar computer, som jeg skal bruge til skolebrug, internet søgning, og måske lidt spil.  (den skal også bruges derhjemme)
Det vil være dejligt med en batteri sparende, så den skal mindst holde 7 timer.

jeg faldt over "Asus ul30vt" som kan holde strøm omkring 10 timer, hvilket er fantastisk. Men om den er sløv/langsom, ved jeg intet om.

Jeg vil hører om en af jer, har erfaring med computere som skal bruges til lidt af hvert, men stadig, mest til skolebrug.

Mvh

Jonatan Sander.
Avatar billede 0liver Nybegynder
01. februar 2010 - 18:22 #1
Asus UL30VT, er ikke langsom. :-)
- Den har 4 GB ram & en Intel Core Duo processer af 1,3 GHz hvilke er meget godt af en bærbar at have + den kun koster 5.500 ,-
Avatar billede Nollerkaj Nybegynder
01. februar 2010 - 19:52 #2
Jeg ville helt sikkert overveje denne: http://aldi.dk/OFFER_DK_COMP/OFFER_05/OFF01.SHTML

Den har en 17" skærm, som bruger lidt strøm

Fee' maskine til en rigtig god pris, hvis du spørger mig...
Avatar billede kimtheman Novice
01. februar 2010 - 23:39 #3
Tja er du tilfreds med så lille en skærm og vil have så høj batteri levetid (selv om nogle batterier alligevel hurtig bliver "døde"), så ser den da fin ud. Men husk det er ingen spille computer.
Avatar billede justrace Novice
03. februar 2010 - 00:34 #4
1,3 Ghz? Hurtig af en bærbar at være??
CoreDuo?

Kan IKKE klare meget mere end PacMan.

Den fra ALDI ser ret fin ud, og kan nok klare nogle spil.
Har en del kendskab til Medion, og de kører helt på linie med de mere kendte mærker.
Avatar billede kimtheman Novice
03. februar 2010 - 01:46 #5
Nej havde nu også selv valgt en med større skærm og anden/ bedre processor osv.
Men Batteritiden falder en del på de større maskiner.