Avatar billede Gitte_Dahm Nybegynder
10. februar 2010 - 16:52 Der er 6 kommentarer

mange problemer

Hejsa

er altså ikke sikker på hvor den her høre hjemme..så håber det er ok

jeg oplever mange forskellige problemer på min nye computer.
Den køre 64 bit og windows 7 og jeg har windows live mail program
Vil prøve at liste nogle af problemerne op

mail
der opstod en fejl under forsøget på at indlæse meddelsen dine mail..når den kommer kan jeg ikke åbne disse mail og må makere dem som læst for at kunne trække dem over i slettet post

Windoes live mail er holdt op med at fungere. Et problem var skyld i, at programmet holdt med at fungere korrekt. Windows lukker programmet og giver dig besked, hvis der findes en løsning

der er opstået en fejl

Jeg har købt et program Paint Shop Pro som har kunne fungere men ikke længere....den indlæser bare hele tiden.

Computeren fryser ind imellem

det var så de problemer jeg oplever
håber at nogen kan hjæpe mig med at finde ud af havd der er galt

Hilsen Gitte
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2010 - 09:34 #1
prøv at højre klikke på live mail egenskaber og lad den køre i kompatibilitet med vista

måske
Avatar billede Gitte_Dahm Nybegynder
11. februar 2010 - 10:24 #2
hejsa

uha det er vist kompliceret...tænker lige hvorfor med Vista
bare lige en tabke..er ikke nogen ørn
Hilsen Gitte
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2010 - 10:30 #3
brug kommentar nå du skriver herinde
svar er til lukning og point givning
har du ikke en kammerat der lige gider hjælpe dig.
Avatar billede Gitte_Dahm Nybegynder
11. februar 2010 - 10:58 #4
hejsa

Det vil jeg så prøve at finde..mener du ikke der er en virus?
har haft computer i 15 år og har aldrig haft nogle problemer der ligner dt her. De er jo meget forskellige

Hilsen Gitte
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2010 - 11:04 #5
jeg kan ikke lige gennemskue dine problemer men måske er du ikke så dreven og derfor kunne en ven hjælpe dig lidt ind i pc og dens finurligheder.
selvfølgelig kan du have virus men hvordan skulle jeg kunne vide det.
er du i tvivl kører du en online test af den

http://www.spywarefri.dk/online-scannere/

m.v.h
Avatar billede Gitte_Dahm Nybegynder
11. februar 2010 - 11:15 #6
Hejsa

nej jeg er ikke så dreven...men ikke helt dum SS

grunden til at jeg sprøger om virus er fordi i har en tråd kørende med nøjagtig de samme problemer med windows live mail

så har jeg bare derudover også en computer der fryser...samt et program der er ophørt med at virke

Hilsen Gitte