Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. februar 2010 - 15:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Visual Studio 2008, Server Explorer, disable auto formatering

Hej folkens.

Jeg vil gerne slå autoformatering fra.

Når jeg laver en pæn og overskuelig SQL sætning, og afvikler den, vil VS/Server Explorer automatisk kompriere teksten, og fjerne opsætningen.

Hvordan slår man denne autoformatering/autokorrektur fra?
Avatar billede janus_007 Nybegynder
15. februar 2010 - 20:57 #1
Tools->Options->C#->Formatting
Avatar billede thesurfer Nybegynder
16. februar 2010 - 09:30 #2
Jeg mente i Server Explorer, hvor man skriver SQL koden.. :-)

(ikke i selve main/programmeringsvinduet)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
07. oktober 2010 - 19:25 #3
Jeg fik desværre ikke et brugbart svar, og lukker derfor spørgsmålet.