Avatar billede ZuLeX Nybegynder
17. februar 2010 - 08:32 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til installation af sprogpakke på Windows 7 Pro.

Hej,

Jeg har tidligere med succes brugt DISM kommandoen til at installere den danske sprogpakke på mit Windows 7 Pro 64bit.

Efter lidt nyt hardware skulle jeg re-installere windows. Når jeg så igen prøver at installere den danske sprogpakke får jeg blot følgende fejl:

Error: 0x800f081e

The specified package is not applicable to this image.

Er der nogen der har et godt bud på hvad der går galt og hvad jeg gør for at løse det?

På forhånd tak

/Rasmus
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2010 - 09:06 #1
du skal via update hente den ved at markere den danske

http://peter.mpbrun.dk/20090527/gr-din-windows-7-ultimate-til-en-dansk-version/

m.v.h
Avatar billede poko1 Ekspert
17. februar 2010 - 09:22 #2
Som treatmenice Skriver ultimate.. så vidt jeg har læst laver microsoft ikke Dansk sprogpakker til andre udgaver af win7 end Ultimate!
Avatar billede ZuLeX Nybegynder
17. februar 2010 - 09:28 #3
Så .cab filen til den danske progpakke jeg har kan kun installeres på Ultimate?

Underligt når jeg har kunne gøre det tidligere. :(
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2010 - 09:33 #4
der har ligget flere også til andre versioner af beta

et eksempel

http://www.bran.dk/software/dansk-sprogpakke-til-windows-7-build-7600-rtm/

men du kan se her i hvilke du kan

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/products/compare

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2010 - 09:36 #5
der ligger en her men ved ikke om det virker og det er selvfølglig på eget ansvar

http://www.froggie.sk/7lp32rtm.html

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2010 - 09:38 #6
Avatar billede poko1 Ekspert
17. februar 2010 - 09:38 #7
Det lyder for mig som om du tidligere har kørt Beta versionen da kunne det nemlig godt lade sig gøre men den er fjernet nu,
http://www.windows7guide.dk/tips-a-tricks/41-tips-a-tricks/239-fa-dansk-sprog-pa-din-windows-7-rtm
Avatar billede ZuLeX Nybegynder
17. februar 2010 - 09:42 #8
Nej, det var på mit købte kopi. Ikke en beta.
Avatar billede ZuLeX Nybegynder
17. februar 2010 - 09:43 #9
Den der Vistalizator lyder spændende. Den prøver jeg lige. :)
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2010 - 09:50 #10
brug kommentar
svar er til lukning af spørgsmål hvis du ikke får noget du kan bruge så lægger du lige som du har gjort
Avatar billede poko1 Ekspert
17. februar 2010 - 09:50 #11
You can use these language packs in 64-bit Windows 7 RTM only (original version without a SP).
To find out your system properties (32/64-bit, SP installed or not) go to Control Panel -> System and Maintenance -> System or right-click the Computer icon in Start menu and select Properties
Avatar billede ZuLeX Nybegynder
17. februar 2010 - 10:12 #12
@#10
Tak treatmenice. Var ikke klar over dette :)
Avatar billede ZuLeX Nybegynder
17. februar 2010 - 10:15 #13
Vistalizator var lige det der skulle til. Og så den rigtige language pack til 64 bit ;)

Tak for hjælpen. Nu er blodtrykket ved at falde igen :)
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2010 - 10:18 #14
vil opfordre både dig og andre til i øverste højre hjørne under søg på eksperten er der noget der hedder

FAQ

der ligger alle oplysninger om dit og dat - lukning af spørgsmål hvordan og hvad men må og ikke må og så videre.

en oplysning og misbrug af din tråd
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2010 - 10:20 #15
ok du takker mig og tog selv point - hvordan hænger det sammen

var det ikke meningen du skulle have bedt mig lægge et svar du accepterede
Avatar billede ZuLeX Nybegynder
17. februar 2010 - 12:04 #16
Ej, sorry.

Det var altså ikke meningen! :(

Det er min første gang, så jeg var ikke klar over hvordan det skulle gøres.

Hvordan kan jeg rette det så du får pointene???
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2010 - 12:09 #17
det er lige meget nu men problemet går igen og igen
under foroven søg på eksperten

FAQ

der står det hele

så endnu en gang glem det bare