Avatar billede loverduck Nybegynder
18. februar 2010 - 16:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

IP adresse på SMTP gateway

hej
Sidder og roder med min HP 3035.
Det er en forrygende printer med MASSER af faciliteter.

En af dem er Scan-to-mail.
Herunder skal jeg konfigurere ip-adressen på min SMTP adresse.
Nu er det jo sådan at jeg bruger surftown som mail server.
SMTP adressen hertil er mail.kageman.dk.
Kageman.dk er mit website.

Men hvordan finder jeg ud af den rette ip adresse og kan jeg overhovedet bruge surttown på denne måde.

Anders
Avatar billede sup3rior Nybegynder
01. marts 2010 - 12:33 #1
Du kan pinge mail.kageman.dk fra din pc, så får du IP adressen... Om du kan bruge den til det du gerne vil kan jeg ikke svare på, men jeg vil gætte mig til at Surftown kræver validering (brugernavn/adgangskode) til deres SMTP relæ hvilket igen kræver at du kan indtaste disse i din scanner for at det virker...
Avatar billede loverduck Nybegynder
28. januar 2011 - 11:30 #2
Tak for det. jeg lukker spørgsmålet.