Avatar billede flutefugl Nybegynder
22. februar 2010 - 19:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SimCity

Hej

Jeg har lige købt SimCity societies, men kan ikke få det til virke. Jeg hentet det fra EA Store, og fulgt deres vejledning, men når jeg vil spille spillet starter det ikke op.

Har i nogen idé til hvad det kan skyldes?

Gerne skriv tilbage som om jeg var 3 år, da jeg ingen computer haj er.

På forhånd tak
Avatar billede haverslev Novice
22. februar 2010 - 20:06 #1
Kan din pc i det hele taget leve op til spillets specs ?

Klik på linket her og og vælg spillet:
SimCity societies
klik på knappen Can you run it

Du skal lige acceptere at den installere et lille stykke software / ativex

Den vil så komme med, hvad spillet kræver af "minimum" og "recommended
Det der er rødt skal opdateres eller eller udskiftes i pc`en
Er det en bærebar og der er rødt udfør f.eks grafikkort, så er der ikke så meget at gøre.

http://cyri.systemrequirementslab.com/CYRI/intro.aspx
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. februar 2010 - 20:14 #2
Hej flutefugl.
Det er sikkert en fejl, men du har oprettet spørgsmålet 2 gange.
For at undgå at du får kommentarer i begge med mulig forvirring som bonus, så skal du nok lukke det ene. Du lukker ved at skrive i tekstfeltet, markere det som svar og sende. Herefter vinger du af i "Acceptér dette svar" under svaret og klikker på "Accepter svar og afgiv point".
Tak for din opmærksomhed :)
Avatar billede flutefugl Nybegynder
22. februar 2010 - 20:49 #3
den siger pass til det hele . tak for hjælpen