Avatar billede tokai Nybegynder
02. marts 2010 - 08:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

radio button action

jeg har en række radio buttons, når brugeren vælger en af knapperne skal der kaldes en servlet, altså en slags post komanndo, da jeg ikke er en haj til javascript kunne jeg godt tænke mig noget ala, bruger vælger radiobutton, valgte radiobutton laver en get request håber på gode svar

tokai
Avatar billede tokai Nybegynder
02. marts 2010 - 08:42 #1
en Servlet er et slags cgi program, hvis jeg skal forklare. Man kalder Servletten, ved f.eks <form action="GemDataServlet" method="post></form> kort fortalt kan formen finde servletten fordi den er defineret i en XML fil, hvis dette kunne være til nogen hjælp
Avatar billede tokai Nybegynder
02. marts 2010 - 09:35 #2
glem det folks fandt koden på nogle sider yahha´´