Avatar billede tokai Nybegynder
02. marts 2010 - 10:56 Der er 3 kommentarer

fejl besked jeg ikke kan tolke

Exception: Base table or view not found message from server: "Table 'test.htmlside' doesn't exist" hvad er der galt

tokai
Avatar billede michael_stim Ekspert
02. marts 2010 - 10:57 #1
Din tabel "test" eksisterer ikke. Måske Test?
Avatar billede michael_stim Ekspert
02. marts 2010 - 10:59 #2
Eller det er måske databasen der hedder test og tabellen der hedder htmlside? Men kig efter store og små bogstaver.
Avatar billede michael_stim Ekspert
02. marts 2010 - 11:01 #3
Hvorfor følger du ikke op på dine spørgsmål? Du har et hav af spørgsmål, hvor folk venter på respons fra dig.