Avatar billede randrup42 Nybegynder
04. marts 2010 - 20:06 Der er 1 kommentar

flash php

kort spørgsmål nogen der kender nogen gode guide til at lære flash og php. og nogen gode programmer som er nemme at starte med??
Avatar billede kdasummer Nybegynder
04. marts 2010 - 22:17 #1
adobe flash er et meget godt udgangspunkt at bruge når man starter på flash.. og med php kan du bruge en hvilken som helst editor. jeg har været meget glad for gedit til linux, men har også brugt både eclipse som har fungeret fint til formålet.