Avatar billede martinsand Nybegynder
19. marts 2010 - 11:04 Der er 5 kommentarer

Outlook express mails til Outlook windows 7 ?

Hey..

Ja som overskriften lyder, døjer jeg rigtig meget med at få flyttet mine gamle mails fra xp home, Outlook express til min nye computer med Windows pro 7 ?

Har fået lagt de gamle mails over på en USB stik som de ligger på .dbx filer, men kan ikke få dem importeret til outlook ??

Nogle der kan hjælpe?

Mvh. Martin
Avatar billede martinsand Nybegynder
19. marts 2010 - 13:29 #1
?
Avatar billede poko1 Ekspert
19. marts 2010 - 14:32 #2
Hvis du har din gamle xp endnu er den nemmeste løsning at du installerer office outlook på den eller hvis du har office pakken på den så opret msoutlook og sig ja til at det ska være dit mail program så omdannes dbx automatisk til pst. ellers skal du finde et program der kan konvertere dbx til pst
Avatar billede martinsand Nybegynder
22. marts 2010 - 13:45 #3
poko1 lægger du et svar ?.. Fik det til at køre efter jeg læst din formulering af indlægget..

Martin
Avatar billede poko1 Ekspert
22. marts 2010 - 13:52 #4
Det glæder mig på dine veje. :-)
Avatar billede poko1 Ekspert
23. juli 2010 - 08:58 #5
Hvad sker der her?