Avatar billede fez0 Nybegynder
19. marts 2010 - 22:34 Der er 7 kommentarer

Har kommet til at slette "Huskesedler"

Hej

Jeg har ved en fejl kommet til at proppe programmet "Huskesedler" i papirkurven og tømt den.
Kan jeg downloade den et sted eller skal man installere den fra cd'en?

PS: TimeMachine er ikke slået til, så det kan ikke bruges.

Tak
Avatar billede kjeldsted Novice
19. marts 2010 - 23:07 #1
Well. Hvor de kan download på nettet ved jeg da godt nok ikke lige. Men smid mig din mail og jeg kan sende dig den widget fil med huskesedlerne der ligger på min egen computer. Burde vist kunne virke.
Avatar billede store-morten Ekspert
19. marts 2010 - 23:20 #2
Avatar billede kjeldsted Novice
20. marts 2010 - 21:16 #3
@store-morten:

Lad mig lige komme med et kort spørgsmål. Hvordan benytter man den guide så denne også virker i Dashboard? ;)

Tag lige et ekstra kig på hvilken kategori vi er i.
Avatar billede store-morten Ekspert
21. marts 2010 - 00:47 #4
Beklager meget, der var jeg for hurtig.
Så godt bagefter at dette ikke var 'Svaret' men man kan jo ikke slette sine kommentare igen. ;-)
Avatar billede fez0 Nybegynder
21. marts 2010 - 14:36 #5
kjeldsted:

gt350@live.dk

tusind tak
vi håber
Avatar billede fez0 Nybegynder
24. marts 2010 - 20:35 #6
har endnu ik modtaget noget?
Avatar billede kjeldsted Novice
14. april 2011 - 22:34 #7
Sidder lige og kigger lige tidligere tråde igennem og kommer til denne. Sjovt jeg aldrig har fået nogen mail fra Eksperten.dk om at du har svaret. Så har da glemt alt om det. Har du fået løst problemet? Det er jo snart længe siden :)