Avatar billede bongo Novice
22. marts 2010 - 00:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Øhm, lidt af hvert

Jeg har et par problemer;

Jeg bruger Surftown>squirrelmail, men kan i den sidste uge ikke komme på. Når jeg prøver at logge ind får jeg en "internet explorer kan ikke vise websiden" meddelelse. Muligheden her er diagnose af forbindelsesproblemer, hvilket ikke giver nogen løsning på problemet.

Samtidig har jeg i den sidste uge ikke kunnet bruge windows update. Får bare meddelelsen "windows kunne ikke søge efter nye opdateringer".
Fejl fundet: kode 80072EE2
Når jeg søger på den fejl, foreslår windows, at det er min firewall som blokerer for update.

Nu har jeg dog prøvet at slå både min windows og Bullguard firewall fra, uden at det hjælper det mindste.

Hvad sker der?

Tak!
Avatar billede zips Juniormester
22. marts 2010 - 01:39 #1
Prøv at se om nogle at disse forslag kan hjælpe dig http://www.updatexp.com/0x80072ee2.html
Avatar billede bongo Novice
15. marts 2012 - 17:46 #2
Zips - bedre sent end aldrig:) lægger du ikke et svar, så du kan få dine velfortjente point?
Undskyld den lange ventetid!

:)
Avatar billede zips Juniormester
15. marts 2012 - 22:25 #3
Her er et svar :-)