Avatar billede hyber1z0r Nybegynder
24. marts 2010 - 17:40 Der er 1 kommentar

Hjælp til at bygge pc selv

Jeg har købt et GIGABYTE GA-X58A-UD3R (rev. 1.0) motherboard, og INTEL CORE i7 920 2.66 GHz 4.8 GT/s QPI 8.
Jeg har fået samlet det hele ved hjælp af manualen, bortset fra 3 kabler. Jeg kan ikke finde ud af hvor/hvordan sys_fan 1,2,3 skal være?
Det er de kabler der går ud i fronten, tror det er on/off knappen?
Men ihvertfald kan jeg ikke tænde min pc. Når jeg slutter min pc til, og tænder den bagpå lyser der en lille blå lampe, der hedder: CLR CMOS, så der er vel strøm til mit bundkort.
Avatar billede hyber1z0r Nybegynder
24. marts 2010 - 17:56 #1
Jeg kan ikke finde PWR_FAN & NB_FAN kablerne nogle steder inde i min, og den anden af de 2 strømkabler til mit motherboard er kun 4 pins selvom der er plads til 8 pins i mit motherboard, er det okay?