Avatar billede edvardj Novice
29. marts 2010 - 09:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hamachi problem

hej EXP

vi er en lille gruppe der spiller AOE3 med opdateringer, over hamhachi, vi er 5.
4 af os kan godt se hinanden og spille,vi har alle samme verison  både af spil og hamachi

Den sidste spiller oplever bare det problem at han kan godt komme på samme netværk i hamachi som os andre MEN når han f.eks starter spillet op så hans HAMACHI ip IKKE i spillet som os andre men det er hans EGEN ip der står der, hvad kan være galt

han bruger Win XP
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2010 - 12:05 #1
Prøv at pinge hans Hama-IP. Virker det? Hvad bliver svartiderne?
Avatar billede edvardj Novice
29. marts 2010 - 14:39 #2
hvad skulle det hjælpe

jeg skal nok spørge ham når han kommer på her i eftermiddag
Avatar billede edvardj Novice
29. marts 2010 - 14:40 #3
jeg har spurgt ham på arbejdet om han har åbnet nogle porte i hans router det har han ikke HMMMMMM

mon det kan være problemt og hvad port skal han så åbne hvis det er
Avatar billede edvardj Novice
30. marts 2010 - 09:13 #4
vi fandt løsningen

og løsningen er at man laver en ny CFG fil  og døber den
user.cfg  og i den tomme cfgfil skal der stå

user.5.XXX:XXX:XXX ( din hamachi ip )

og vupti

det virker
Avatar billede edvardj Novice
30. marts 2010 - 09:13 #5
dingdong