Avatar billede mrelsted Nybegynder
30. marts 2010 - 10:23 Der er 5 kommentarer

wifi problemer på macbook pro - hvilket værksted?

Hej allesammen
Jeg har et problem med min 1 gen. macbook pro 2.16 mhz core duo 2. WIFI kortet driller mig, det er som om at det mister styrke, mister forbindelse til netværket. Jeg har prøvet ret mange forskellige netværk og det er det samme hver gang.
Humac vil ha en mill. kroner for det, såen ca. de tror at det er kortet der skal skiftes. Kender i et godt billigt alternativ til dem, eller er der en af jer som er fix på fingrene? Jeg betaler jo selvfølgelig!!!
Mvh
Martin
Avatar billede michael_stim Ekspert
30. marts 2010 - 11:10 #1
Kan du ikke "bare" købe et usb netkort? Det må næsten være det billigste.
Avatar billede mrelsted Nybegynder
30. marts 2010 - 11:17 #2
Hej Michael
Nej, det er desværre ikke løsningen. Den skal ikke havde noget stikkende ud af sig. Tænker nemlig på at give den til min far, og han skal ha en mac der ser perfekt ud. Han er nemlig pc bruger, så skal jo gerne imponeres en smule
haha
Avatar billede kado Nybegynder
30. marts 2010 - 12:03 #3
Har du kørt hardwaretest?

Hold D-tasten nede under opstart af Mac'en, hold den nede indtil du kan se Hardwaretest, måske kan det så give lidt oplysninger.

/kado
Avatar billede mrelsted Nybegynder
06. april 2010 - 11:41 #4
Hej kado
Det fungerer ikke hos mig. Vil prøve at finde mine originale cd'r hvor testen vistnok også skulle ligge på...
:)
Avatar billede mrelsted Nybegynder
06. april 2010 - 15:32 #5
Hej Kado
Det fandt ikke en fejl. Kender du et sted som vil kunne ordne det?
Mvh
Martin