Avatar billede JArndal Nybegynder
05. april 2010 - 01:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Logo making

Hej eksperter.

Er der en venlig sjæl derude, der vil hjælpe mig?
Det drejer sig om dette logo: http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2010/01/Man_Utd_logo.png
Jeg kunne godt tænke mig, at i stedet for at der står Manchester foroven, skal der stå: Jonas
Og der hvor der står United, skal der stå: Arndal

Med samme typografi og farve som der er på det oprindelige logo.
Jeg kunne sikkert godt selv, men er lidt for doven til at gå igang :D

Og hvis i synes det er sjovt at arbejde med sådan noget, kunne det være fedt, hvis i gad lave et grønt/gult (gold and green) logo, også med udgangspunkt i: http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2010/01/Man_Utd_logo.png, men hvor farverne er grønne og gulige istedet for gule og rødlige.
Og teksten skal på det logo være: GLAZER (øverst)
og: OUT! (nederst)

Nummer et vil jeg helst have lavet, men kunne være fedt at få lavet 2'eren også ;)

Færdige resultat sender i til min mail:
jonas_arndal(a)hotmail.com
eller uploades, og link sendes som post til mig.

Når det er gjort, smider i et svar her, som jeg accepterer, hvis kravene er opfyldt.

Håber der er en der vil være så flink at lave det til mig ;)

Jonas Arndal - JArndal
Avatar billede 220661 Ekspert
05. april 2010 - 10:44 #1
Der er vist nogle andre krav du ikke har tænkt på her.

Hvad med copyright på dette logo??

Jeg tror ikke du har kontaktet Manchester United for at få lov til at bruge dette.

Så hvis du vil bruge det må du selv i arbejdstøjet.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. april 2010 - 10:56 #2
Manchester United

By Downloading this artwork you agree to the following:
The above logo design and the artwork you are about to download is the intellectual property of the copyright and/or trademark holder and is offered to you as a convenience for lawful use with proper permission from the copyright and/or trademark holder only.

You hereby agree that you download will be used for non-commercial use without infringing on the rights of the copyright and/or trademark holder and in compliance with the DMCA act of 1998. Before you use or reproduce this artwork in any manner, you agree to obtain the express permission of the copyright and/or trademark holder. Failure to obtain such permission is a violation of international copyright and trademark laws subject to specific financial and criminal penalties.
Avatar billede JArndal Nybegynder
05. april 2010 - 12:00 #3
pokkers.. havde jeg ikke lige tænkt over.. lukker
Avatar billede 220661 Ekspert
05. april 2010 - 17:36 #4
Tak for jeg gjorde dig opmærksom på det hedder det vel?????
Det må vel være det mindste du kan sige.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. april 2010 - 17:40 #5
Avatar billede JArndal Nybegynder
06. april 2010 - 16:09 #6
tak fordi du gjorde mig opmærksom på det.. Du løste som sådan set ikke problemet, men tag du bare pointene her: http://www.eksperten.dk/spm/906356