Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
06. april 2010 - 06:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 Ultimate, opstartsproblemer!

Hej E.
Jeg står desværre, og har et af de lidt ''større'' problemer i baglommen - Men Jeg er sikker på, at I kan hjælpe mig med at få det løst.

Problemet, går således ud på at fra, Jeg trykker på tænd knappen til den er inde på skrivebordet kan det godt tage en 5 minutters tid. Alt burdte gerne være iorden, for den er blevet formateret for en eller to ugers tid siden.
(Men den er især langsom, da den er igang med at loade Windows til den skal til det der login). - Og den er først begyndt på det, her inden for et par dage.

Jeg udlover 200 point, til ham/hende som kan hjælpe mig med at løse problemet.
Avatar billede KHHP Juniormester
06. april 2010 - 08:12 #1
Har du nogle specifikationer af din pc, processornavn, størrelse RAM osv.
Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
06. april 2010 - 15:50 #2
Du burdte, meget gerne kunne se det hele her :-)! http://i40.tinypic.com/n1ufip.png
Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
06. april 2010 - 16:55 #3
:-)=
06. april 2010 - 21:01 #4
Systemgendannelse ?

Check ENHEDSHÅNDTERINGEN / Drivers ?
Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
12. april 2010 - 15:54 #5
Spørgsmål lukket - Problemet, ordnede åbenbart sig selv.